Popis
pro DJI Care Refresh (Osmo Action 3) 1letý plán – elektronická verze
Jak funguje DJI Care Refresh pro kameru DJI Osmo Action 3?
DJI Care Refresh je servisní balíček poskytující komplexní záruku na kameru DJI Osmo Action 3. Na rozdíl od standardní záruční lhůty jiných výrobců se DJI Care Refresh neváže na mechanické závady, ale zaštiťuje náhodná poškození vzniklá při běžném používání produktu, např. při kolizi nebo pádu.
Až 2 výměny za poplatek
V případě neúmyslného poškození kamery při jejím běžném používání umožňuje DJI Care Refresh až 2 úplné výměny za rok – poplatek za první i druhou kompletní náhradu produktu 19 EUR. Náhradou získáváte buď zcela nový produkt, anebo produkt, jehož výkonnost a spolehlivost je adekvátní novému produktu.
Jak aktivovat a uplatnit DJI Care Refresh?
Uplatňujete-li DJI Care Refresh ve stejném státě, v němž jste kameru DJI Osmo Action 3 zakoupili, poštovní náklady hradí DJI.
Výměna je vázána na sériové číslo produktu.
Balíček DJI Care Refresh je platný 12 měsíců od aktivace. Po expiraci ho můžete 2x prodloužit na 1 rok (1letý plán + 1letý plán + 1letý plán = 3 roky DJI Care Refresh). Pojištění je nutné aktivovat do 15 dní od vypršení stávajícího DJI Care Refresh. Pojištění je možné prodloužit i do 90 dní od vypršení stávajícího DJI Care Refresh, ale je nutné doložit DJI video, že je kamera v pořádku.