Profesionální servis dronů DJI

Nákupem to u nás nekončí. Jsme tu pro vás, i když potřebuje servis dronů a příslušenství DJI. Opravíme dron po pádu nebo provedeme aktualizaci softwaru. Váš dron diagnostikujeme, naceníme opravu a po odsouhlasení rozpočtu opravíme.

Nákupem to u nás nekončí. Jsme tu pro vás, i když potřebuje servis dronů a příslušenství DJI. Opravíme dron po pádu nebo provedeme aktualizaci softwaru. Váš dron diagnostikujeme, naceníme opravu a po odsouhlasení rozpočtu opravíme.

Potřebujete opravit dron? Kontaktujte naši zákaznickou linku nebo se stavte na prodejnu v Praze

Nikča

Specialistka na drony a péči o zákazníky

776 86 88 86 (Po-So 9-18h)

Nádražní 86
150 00 Praha 5 - Smíchov
Zobrazit na mapě

Otevírací doba Po - So: 9:00 - 18:00

Jak probíhá oprava dronů DJI?

  • Spolupracujeme přímo s autorizovaným servisem DJI.
  • Nejprve se diagnostikuje, co všechno s dronem je a není (to trvá obvykle cca týden). 
  • Na základě posouzení se nacení oprava, nebo schválí záruční oprava
  • Cenu opravy si na základě diagnostiky schválíte, nebo zamítnete.
  • Pokud opravu zamítnete, počítejte s poplatkem 1500 Kč.

Cenu opravy bohužel nelze předem odhadnout. Celý proces zabere obvykle cca 2 týdny, než bude dron opět připraven k vyzvednutí, nebo vám ho odešleme. Dron bývá po schválení z 99% vyměněn za nový kus (za cenu opravy). Záruka dále pokračuje.

Aktualizace a kalibrace dronu

Pokud vám dron hlásí nutnost kalibrace nebo aktualizace software, což je nutností pro bezstarostný let, svěřte úkol do našich rukou. Díky specializovanému programu zkalibrujeme různé modely přesně tak, jak potřebují. Za nepatrný poplatek 500 Kč bude váš dron opět jako funglovka.

  1. Přijetí dronu
  2. Diagnostika závady
  3. Nacenění opravy / uznání záruky
  4. Schválení / zamítnutí opravy zákazníkem
  5. Oprava, testování, zálet, kontrola, aktualizace FW a kalibrace jednotek

Zasíláte dron na servis? Zde jsou instrukce

Co vše vložit do balíku

Dron, ovladač, pokud ho máte, a baterii. Nezapomeňte připojit své jméno, příjmení, kontakt, popis závady a zpáteční adresu. Využijte formulář, který jsme pro vás připravili.

Stáhnout formulář

Adresa příjemce

DronPro, s.r.o.
Nádražní 86
150 00 Praha 5 - Smíchov

Služba navíc - dáváme vám záruku!

Na jakýkoliv náš servisní úkon, ale i na správnou aktualizaci firmwaru a kalibraci poskytujeme záruku. Pokud je váš dron stále v záruce (byť u jiného prodejce), po našem servisním úkonu přebíráme záruku my. Vaše záruka nadále platí až do konce 2leté záruky od data zakoupení. Pokud jste již lhůtu prošvihli, dostanete od nás i přesto záruku 90 dní.

Nejčastější problémy s drony

Utopený dron

Nechceme zklamat vaše naděje, ale oprava utopeného dronu je nerentabilní a stojí skoro stejně jako nový dron. Při kontaktu dronu s vodou se obarví kontrolní štítky a servis nekompromisně vymění celé tělo včetně elektroniky.

Chyba při aktualizaci FW

Nejde vám spárovat dron s ovladačem nebo problikávají světélka dronu? Pravděpodobně došlo k chybě při aktualizaci firmware. Bohužel i tohle je závada, kterou umí spravit pouze autorizovaný servis. Jde však o záruční opravu, kterou je nejlepší reklamovat přímo u svého prodejce. Pokud chcete opravu po záruce, nebo jste dron nekoupili u nás, můžete rovněž využít našich služeb. Po servisu pak pokračuje záruka u DronPro.

Dron po pádu

Nejčastější problém, kdy po pádu dojde k poškození kamery, motorů, regulátorů, trupu nebo podvozku. Mrkneme na závažnost následků pádu, naceníme a vy se rozhodnete, zda do opravy jít.

Nejde nabít baterka

Tento problém je často způsobem špatným skladováním a nenabíjením baterky po dlouhou dobu až se dostane pod zdravou hladinu. Jde o záruční opravu. Naše rada: Nabíjejte pravidelně obojí alespoň na 2 čárky.

Gimbal motor overloaded

Na vině může být poškození kontrolní desky gimbalu, nebo modul ramene gimbalu, které je často způsobeno nepoužíváním aretace gimbalu při přenosu. Jde také o záruční opravu.

Dron se otáčí doprava, nebo doleva

Pokud nepomůže kalibrace páček, s největší pravděpodobností se jedná o defekt na jedné (nebo dokonce obou) ovládacích/ kontrolních páčkách na vysílači.

Neudělal jsem pilotní chybu a přesto dron havaroval. Co s tím?

Podíváme do černé skříňky dronu, ovladače i zobrazovacího zařízení a předáme autorizovanému servisu data pro urychlení opravy a pro to, aby se odhalilo, v čem je problém.

Koupil jsem zařízení jinde. Můžu uplatnit záruku v jakémkoliv autorizovaném obchodě DJI?

Měli byste záruku uplatnit u svého prodejce nebo přímo u DJI. Záruční opravu vám ale můžeme zprostředkovat za poplatek 1500,– pro pokrytí nákladů za manipulaci a poštovné.

Vyjádření našich klientů

Super profesionální, přátelské a pohodové jednání. Určitě vás všem doporučuji! Ještě jednou moc děkuji za pomoc při řešení "nemoci mého droníka" :-) Vše dopadlo na výbornou. Mějte se!

Martin Hendrych

Nice place to buy new drone or service yours. They fixed my Osmo in several days, absolutely great service. Moreover, staff is friendly and ready to show you features and help you choose something new. Location is easy to find - opposite to Andel metro station, so you can travel by metro or choose tram. Note that they work on Saturday too! :)

Viktor Mullin

Nabídka našich dalších služeb

Letecká škola

Od pilotních základů po profi licenci

Zobrazit volné termíny

Půjčovna a prodej

K vybraným modelům školení zdarma

Servis

Spolehněte se na nás

Pojištění

Zařídíme pojištění dronu

Natáčení a focení

Vybereme nejvhodnější stroj a pořídíme dechberoucí záběry

Workshopy a firemní akce

Pobavte s drony své zaměstnance a partnery

Potřebujete poradit?

Zavolejte nám

776 86 88 86

(Po-So 9-18h)

Nikča

Specialistka na drony a péči o zákazníky