Profesionální servis dronů DJI v Praze

Nákupem to u nás nekončí. Jsme tu pro vás, i když potřebuje servis dronů v Praze a po celé ČR nebo servis příslušenství DJI. Opravíme dron po pádu nebo provedeme aktualizaci softwaru. Váš dron diagnostikujeme, naceníme opravu a po odsouhlasení rozpočtu opravíme. Přečtěte si o nejčastějších poruchách dronů a co s nimi a třeba tam najdete řešení svého problému, aniž byste museli investovat do profesionálního servisu dronů.

Nákupem to u nás nekončí. Jsme tu pro vás, i když potřebuje servis dronů v Praze a po celé ČR nebo servis příslušenství DJI. Opravíme dron po pádu nebo provedeme aktualizaci softwaru. Váš dron diagnostikujeme, naceníme opravu a po odsouhlasení rozpočtu opravíme. Přečtěte si o nejčastějších poruchách dronů a co s nimi a třeba tam najdete řešení svého problému, aniž byste museli investovat do profesionálního servisu dronů.

Potřebujete opravit dron? Kontaktujte naši zákaznickou linku nebo se stavte na prodejnu v Praze

Anežka

Specialistka na drony a péči o zákazníky

216 216 022 (Po–Pá 9–18h)

store-polygon

Nádražní 86
150 00 Praha 5 - Smíchov
Zobrazit na mapě

Otevírací doba Po–Pá: 9:00 – 18:00

Zasíláte dron na servis? Zde jsou instrukce

Co vše vložit do balíku

Dron, ovladač, pokud ho máte, a baterii (neposílejte nám prosím paměťové karty). Nezapomeňte také vyplnit formulář, který jsme pro vás připravili.

Adresa příjemce

DronPro, s.r.o.
Nádražní 86
150 00 Praha 5 - Smíchov

Jak probíhá oprava dronů DJI v Praze?

Zaměstnáváme ty nejšikovnější ruce pro opravu dronů DJI a dalšího vybavení. Spolupracujeme přímo s autorizovaným servisem DJI a používáme jen originální náhradní díly.

  1. Předání zařízení

    Zařízení nám můžete předat osobně v našem obchodě, nebo poslat poštou.
  2. Diagnostika a odhad ceny opravy

    Nejprve se diagnostikuje, co všechno s dronem je a není. To trvá obvykle 3 dny až týden. Na základě posouzení se nacení oprava, nebo schválí záruční oprava.
  3. Schválení opravy

    Předzahájením opravy s vámi vždy probereme všechny možné varianty opravy, jejich cenu a dobu trvání. Cenu opravy si na základě diagnostiky schválíte, nebo zamítnete.
  4. Oprava a doba trvání

    Většinu oprav můžeme provést v našem servisním středisku do 5 pracovních dnů, nebo za příplatek EXPRES do 24 hodin. V případě, že bude nutné zařízení poslat do servisního střediska DJI, může doba opravy trvat zhruba 3 týdny.
  5. Kontrola provozu zařízení po opravě

    Zkušební let, aktualizace softwaru, kalibrace.
  6. Ukončení opravy

    Dáme vám vědět, že si zařízení můžete vyzvednout osobně, nebo vám ho pošleme poštou.

Cena diagnostiky dronu nebo jiného zařízení

  • ZDARMA v případě odsouhlasení servisu závady. 
  • Pokud zákazník ustoupí od další opravy, je cena diagnostiky 1250 Kč.
  • Diagnostika a čištění dronů od vlhkosti, prachu nebo písku stojí 2 500 Kč. V ceně jsou náklady na vyčištění zařízení, kontrolu jeho stavu, popis závad a výpočet nákladů na opravu.

Co když se oprava dronu nevyplatí?

Pokud je oprava nemožná nebo nerentabilní (např. u utopených dronů), zaplatíte náklady na diagnostiku a čistění, nebo můžete nechat vadné zařízení v servisním středisku bez jakékoliv platby. V případě utopení dronu ve slané vodě ho bohužel do opravy vůbec nepřijmeme.

Cena opravy dronu nebo jiného zařízení

  • Konečná cena opravy závisí na výsledku diagnostiky a zahrnuje veškeré náklady, práce na odstranění závady a ceny náhradních dílů.
  • Oprava proběhne ZDARMA, pokud je problém uznán v rámci záruky.
  • Expres servis do 24 h za příplatek 1500 Kč (dron nesmí být úplně na šrot a musíme mít na skladě všechny náhradní díly).

Záruka na opravený dron

Další služby servisu dronů DronPro

  • Kontrola fungování dronu, aktualizace firmware a kalibrace: 1250 Kč (ZDARMA pokud k nám dáváte dron na servis)
  • Výměna vrtulí: 300 Kč (pro drony DJI Mini series a Avata, které se montují odlišně než klasické fast-mount vrtulky)
  • Instalace ochranného skla na ovladač: 300 Kč
  • Podpora pro záruční případy (nezakoupené v DronPro): 1250 Kč (včetně dopravy a komunikace s výrobcem) Přes autorizované servisní středisko vyřešíme případ do 3 týdnů, nemůžeme ale 100% garantovat úspěšný výsledek. Pokud výrobce záruku neuzná, pošleme vám nacenění opravy k odsouhlasení. 

Jak mi pomůžete vyřídit záruční opravu?

Pokud jste si dron koupili třeba mimo ČR nebo z druhé ruky, budete muset do DJI svůj dron sami odeslat, což stojí čas a peníze. Za poplatek to vyřešíme za vás, včetně případů, kdy chce DJI dodat letové záznamy a doplnit další dokumenty v AJ.

  • Podpora DJI Care Refresh: 1250 Kč (včetně dopravy a komunikace s výrobcem) + poplatek za odpovídající výměnu v rámci vašeho DJI Care Refresh balíčku.
  • Aktivace DJI Care Refresh po 48 hodinách: 500 Kč
  • Pronájem dronu: SLEVA 50 %, pokud je váš dron u nás v opravě.

Proč si vybrat servis DronPro pro opravu svého DJI dronu?

  • Jsme jednička na trhu v oblasti dronů.
  • O váš dron se postarají ruce našich šikovných opravářů. Jsme proškoleni přímo od DJI.
  • Opravíme klidně do 24 hodin (za příplatek) a najdeme vždy nejlepší řešení v poměru cena/výkon pro vašeho zraněného mazlíka.
  • Diagnostika závady ZDARMA v případě odsouhlasení servisu.
  • Aktualizace a kalibrace firmware ZDARMA k servisu.
  • Originální náhradní díly skladem.
  • Kamenná provozovna v Praze.
  • Každý opravený dron před vylétnutím ze servisu důkladně testujeme.
  • Všechny droní záležitosti vyřešíte v DronPro na jednom místě.

Jak probíhá oprava dronů DJI v Praze?

  1. Servis postup - zaslání na disagnostiku | služby DronPro.cz II Přijetí dronu
  2. Servis postup - diagnostika závady | služby DronPro.cz Diagnostika závady
  3. Servis postup - nacenění opravy : uznání záruky | služby DronPro.cz III Nacenění opravy / uznání záruky
  4. Servis postup - schválení : zamítnutí opravy zákazníkem | služby DronPro.cz II Schválení / zamítnutí opravy zákazníkem
  5. Servis postup - oprava, testování, zálet, kontrola, aktualizace FW a kalibrace jednotek | služby DronPro.cz Oprava, testování, zálet, kontrola, aktualizace FW a kalibrace jednotek

Nejčastější problémy s drony

Utopený dron

Nechceme zklamat vaše naděje, ale oprava utopeného dronu ve slané vodě je nerentabilní a stojí skoro stejně jako nový dron s kamerou. Pokud ale do dronu vniklo jen trošku běžné vody a rychle se vám podařilo vyndat baterii, podíváme se tomu na zoubek.

Dron po pádu

Nejčastější problém, kdy po pádu dojde k poškození kamery, motorů, regulátorů, trupu nebo podvozku. Mrkneme na závažnost následků pádu, naceníme a vy se rozhodnete, zda do opravy jít.

Nejde nabít baterka

Tento problém je často způsobem špatným skladováním a nenabíjením baterky po dlouhou dobu, až se dostane pod zdravou hladinu. Jde o záruční opravu a DJI pošle novou baterii, pokud není baterka starší než 1 rok (dron je v záruce 2 roky, ale baterka jen 1 rok). Naše rada: Nabíjejte pravidelně obojí alespoň na 2 čárky. Po uplynutí záruky se nefunkční baterii nevyplatí opravovat a je na místě ji ekologicky zlikvidovat.

Gimbal motor overloaded

Na vině může být poškození kontrolní desky gimbalu, nebo modulu ramene gimbalu, které je často způsobeno nepoužíváním aretace gimbalu při přenosu.

Dron se otáčí doprava, nebo doleva

Pokud nepomůže kalibrace páček, s největší pravděpodobností se jedná o defekt na jedné (nebo dokonce obou) ovládacích/ kontrolních páčkách na vysílači.

Neudělal jsem pilotní chybu a přesto dron havaroval. Co s tím?

Pokud je dron v záruce, podíváme se do jeho černé skříňky, ovladače i zobrazovacího zařízení a předáme DJI servisu data pro urychlení opravy a pro to, aby se odhalilo, v čem je problém. Po analýze v DJI nám dají vědět, jestli jde o záruční opravu, nebo chybu pilota. Pokud je dron po záruce, zanalyzujeme situaci u nás a dron opravíme.

Koupil jsem zařízení jinde. Můžu uplatnit záruku v jakémkoliv autorizovaném obchodě DJI?

Měli byste záruku uplatnit u svého prodejce nebo přímo u DJI. Záruční opravu vám ale můžeme zprostředkovat za poplatek 1250,– pro pokrytí nákladů za manipulaci a poštovné.

Vyjádření našich klientů

Super profesionální, přátelské a pohodové jednání. Určitě vás všem doporučuji! Ještě jednou moc děkuji za pomoc při řešení "nemoci mého droníka" :-) Vše dopadlo na výbornou. Mějte se!

Martin Hendrych

Nice place to buy new drone or service yours. They fixed my Osmo in several days, absolutely great service. Moreover, staff is friendly and ready to show you features and help you choose something new. Location is easy to find - opposite to Andel metro station, so you can travel by metro or choose tram. Note that they work on Saturday too! :)

Viktor Mullin

Nabídka našich dalších služeb

Školení

Od pilotních základů po profi licenci

Zobrazit volné termíny

Půjčovna a prodej

K vybraným modelům školení zdarma

Servis

Spolehněte se na nás

Pojištění

Zařídíme pojištění dronu

Natáčení a focení

Vybereme nejvhodnější stroj a pořídíme dechberoucí záběry

Workshopy a firemní akce

Pobavte s drony své zaměstnance a partnery

Potřebujete poradit?

Zavolejte nám

216 216 022

(Po–Pá 9–18h)

author-polygon-anezka

Anežka

Specialistka na drony a péči o zákazníky